ID | 116146 |
著者 | |
キーワード | Japanese as a Foreign Language (JFL)
Australian JFL learners
interference
positive transfer
|
資料タイプ |
学術雑誌論文
|
抄録 | An analysis of examiners’ reports of Australian learners of Japanese as a Foreign Language (JFL) provides insight into what transfer errors and facilitation is likely to occur in these learners’ developing interlanguages.
|
抄録別表記 | この論文では日本語を学習するオーストラリア人を対象とした評議会による報告内容を分析し、中間言語において転移がどのような誤用や学習促進をもたらすかを考察する。
|
掲載誌名 |
The Language Teacher
|
ISSN | 02897938
|
cat書誌ID | AA10524105
|
出版者 | Japan Association for Language Teaching
|
巻 | 31
|
号 | 9
|
開始ページ | 11
|
終了ページ | 13
|
発行日 | 2007-09
|
EDB ID | |
出版社版URL | |
フルテキストファイル | |
言語 |
eng
|
著者版フラグ |
出版社版
|
部局 |
総合科学系
|